23 Eylül 2015 Çarşamba

Takasla Gelen Güzellikler


Ta ta ta taaaamm! İşte i
kinci takasııımm! Şu an okumak için sabırsızlanıyorum. Resmen bayram hediyesi oldular.

Ukitap'a üye olduğumdan beri "Acaba hangi kitabı gözden çıkarabilirim?" gibi bir sorunum doğsa da önceliğim orta derecede beğendiğim kitaplar oluyor. Diğer kitaplarımı hayatta vermem zaten! Yavaş yavaş okuyamadığım kitapları toplamak ve serilerin devam kitaplarını alabilmek için tam zamanında üye oldum resmen. Diğer takaslar için sabırsızlanıyorum. *.*

Uzatmadan kitaplara geçeyim. İlk kitabım Akılçelen Kitaplar etiketiyle çıkan Benim İçin Öl. Yazarı Amy Plum. Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. Beğenmeyen bir sürü kişi olsa da kendim okuyup görmek istedim. Belki beğenen kısıma girerim. Ne dersiniz?

İkinci kitabım ise DEX etiketiyle çıkan Fiona Paul'un kaleminden Karanlık Sular. Sanırım bunu DEX hastası bir arkadaşımın kitaplığında görmüştüm. Kapağı çok hoşuma gitmişti. Merak ettiğim ama bir türlü alamadığım bir kitaptı. Bu kitap genelde sevilen bir kitap ve bakalım. Ben ne düşüneceğim? *.*

İşte ikinci takasım da böyleydi. Daha nice takaslarda görüşmek üzere! Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder