14 Ağustos 2015 Cuma

Kitap Tag

Bu mimi taslaklarımın arasında buldum. Ve kimin etiketlediğini bilmiyorum. Hey, her kimsen teşekkür ederim! :D Hadi mime geçelim.

1.Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?
Sanırım buna Kristin Hannah cevabını verebilirim. En sevdiğim yazarlar arasındadır ve içinizi ısıtacak hikayeler yazıyor resmen! 

2. Kapağı mavi olan bir kitap?
Başka Dilde Aşk!! 9. blog turumuzla tanıştığım bir kitaptı. Yeri bende ayrıdır. Çok sevmiştim. 

3. Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?
Colleen Hoover - Yeni Bir Umut diyebilirim sanırım. Aslında bir sürü kitap sayabilirim ama ilk bu aklıma geldi. Yine enlerimden bir kitap. Umutsuz'un devam kitabı. *.*

4. Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?
Ayy. Ne desem bilemedim! Hepsini aynı anda götüremiyor muyuz? Imm, hayır mı? *.* Tamam o zaman oyumu Archer'dan yana kullanıyorum. Başka Dilde Aşk'ın baş karakteri. Onunla bir tatil... Süper olurdu heralde. *.*

5. Bu sene için listende olan bir kitap?
Sonsuza Kadar - Natasha Boyd. "Aşka Var Mısın?" kitabının ikincisi. Birinci kitap acayip bitmişti ve hala okuyamadım ikinciyi. Acayip merak ediyorum. Aşka Var Mısın yorumu için tık tık.

6. Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?
Favori içeceğim meyveli soda, atıştırmalık patlak mısır. Ve filmim (bu yaz için) Hadi İnşallah. *.*

Beni mimleyeni hatırlamıyorum ama ben  Kitaphane ve Kozmo Kitap'ı mimliyorum. Hadi bakalım sizin cevaplarınız ne olacak acaba. :)

Bu arada herkese açıktır. İsteyen alıp cevaplayabilir. :)


3 yorum:

  1. Mim için teşekkürler canım, en kısa zamanda cevaplıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma canım, mimi ben daha önce yapmış olduğumu fark ettim. Sevgiler♥

      Sil
    2. Ne demek, önemli değil. ;)

      Sil