6 Ağustos 2014 Çarşamba

Çekiliş Sonuçları!!!!

(B)aşka Sürgün ve İyi Hissetmek kitabına çekiliş yapmıştık bir ara hatırlarsınız sanırım. Veee sonuç açıklama zamanı geldi! Ama açıklamadan önce belirteyim ki katılım çok azdı. :/ Yeni bir blog biliyorum ama daha fazla katılırım beklerdim tabi... Neyse fazla uzatmadan çekiliş sonuçlarına geçiyorum. ;)







(B)Aşka Sürgün kitabımızın kazananı Fatma Kalay olmuştur. Tebrikleer!! :) En kısa zamanda bilgilerini bana ulaştırmanı bekliyorum. ;)









İyi Hissetmek kitabının kazananı ise Şevval Karabay! Seni de tebrik ederim. Bilgilerini en kısa zamanda bekliyorum. ;) 






Son bir şey daha! Kitaplarınızı en kısa zamanda ulaştırmaya çalışacağım ve yanında küçük de olsa hediyeleriniz olacak. :) Fotoğraflarını bana ulaştırmayı unutmayın. ;) Görüşürüüüz. :) 

2 yorum: