7 Ağustos 2014 Perşembe

Baharı Beklerken Kitap Yorumu ve Seri Şoku!! :D

Çok satan kitapların yazarı Julie Garwood'dan serinin merakla beklenen son kitabı BAHARI BEKLERKEN eğlenceli ve romantik bir aşk hikâyesiyle okurlarla buluşuyor
Cole Clayborne kandırılarak rozet sahibi olur ve Daniel Ryan tarafından polis şefliği görevine getirilir. Elinde olsa bu sorumluluğu reddedecektir ama Blackwater Çetesi yine iş başında olduğundan geri planda kalamaz. Ryan iki senedir - bir banka soygununda karısını ve kızını kaybettiğinden beri - çeteyi takip etmektedir ve meseleyi çözmesi için onun yardımına ihtiyaç duymaktadır.
Rockford Falls Bankası soyulduğunda tanıklardan sadece biri sağ kurtulmuştur. Fakat sorgulanmaktan korkan görgü tanığı ifade vermeye yanaşmamaktadır. Bu kişinin kimliğine dair Cole'un ve Daniel'ın elinde bulunan tek ipucu o öğleden sonra bankada işlem yapan üç kadının isminin bulunduğu listedir. Hayatta kalmayı başarmış olan tanık aristokrat Rebecca James midir yoksa sevimli Grace Winthrop mu? Peki ya baştan çıkarıcı Jessica Summers?
Cole ve Ryan banka soygunu meselesini çözerken ve katillerin peşine düşerken üç kadını da bir şekilde güvende tutmak zorundadırlar. Ancak en büyük tehlike bu güzellerden birine kalplerini kaptırmalarıdır.
Gerçekten harika Esprili, duygu yüklü ve kesinlikle merak uyandırıcı.
Romantic Times
Tarihi aşk romanı alanında güvenilir bir isim haline gelmiş olan Garwood yarattığı karakterlerle okuru yine büyülüyor.
Normalde çoook dikkatli birisiyimdir ama bu sefer öyle bir şey yaptım ki arkadaşlarım beni sakinleştirene kadar canları çıktı. Buradan onları sevdiğim söyleyeyim önce. Seviliyorsunuz. :*

Baharı Beklerken kitabı mükemmeldi. Ama dediğim gibi bir şey yaptım. Ne mi? Bu kitap bir seriye ait. Seri sıralaması ise şöyle:
1.Güllere Sor
2.Güller ve Gelinler
3.Baharı Beklerken

Ben Güllere Sor'u daha önceden okumuştum ve çok beğenmiştim. Julie Garwood klasiği ve çok iyi yazmıştı. Ama... İşte sorun burada başlıyor. Ta ta ta taaamm! Seri olduğunu bilmiyorduum!!!! Ve Direk Bahar'ı Beklerken'i okudum. Karakterin ismi de tanıdık geliyordu halbuki.-_- Şimdi anlıyor musunuz neden delirdiğimi? Kafayı yedim resmen. :'(

Kitaba gelince... Cole Clayborne. <3 Sanırım haremime biri daha katıldı. :D Ana karakterimiz bir silahşördür fakat Polis Şefi Daniel Ryan ona zorla rozet takar. Baştan istemese de soygun mahalini görünce bunu yapmak zorunda olduğunu hisseder. Artık kanun adamı olmuştur. Blacwater Çetesi son soyduğu Rockford Falls Bankası'nda ardında bir tanık bırakmıştır. Peki ya tanık üç arkadaştan hangisidir? Grace mi Jessica mı yoksa Rebecca mı?

-Bundan sonrası spoiler içerir-

Ryan ve Clayborne banka soygununu araştırırken Grace ve Jessica'ya vurulurlar.

Clayborne, Jessica için hissettiklerini saklamaya, umursamamaya çalışır ama nafile. Bu hissettiği yeni duygular ona göre değildir. Hele ki bağlılık. Çünkü Jessica tam da bağlılık isteyen biridir. Caleb adında bir oğlu vardır. Ama öz oğlu değildir. Teyzesi ölünce ona annelik yapar. Clayborne onu ne kadar istese de geri durur. Çünkü onun bir felsefesi vardır: Kuralsız Şartsız.

"Seni terk edeceğimden o kadar eminsin ki hızlı davranan olup sen beni terk ediyorsun. Bu doğru değil mi?" Ona cevap verecek fırsat tanımadı Cole. "Ama sana bazı haberlerim var bebeğim.Öyle bir şey olmayacak.Hiçbir yere gitmiyorum ve sen de gitmeyeceksin. Söylediklerimde ciddiydim. Sonsuza kadar dedim Jessie ve senin de bana aynı sözü verdiğini hatırlıyorum."

Ryan ise Grace için aynı şeyleri hisseder. Bu duyguları hissetmeyeli 2 yıl olmuştur. Karısı ve kızı öleli 2 yıl olmuştur. Karısı ve kızı "bankadaki soygunda" katledileli 2 yıl olmuştur... Grace onu çok etkiler. Giyimi ve kuşamıyla tam bir leydidir ve onu büyüler. Ryan Grace'den uzak durmaya çalıştıkça daha çok ona doğru çekilir. Ve kaçınılmaz son gerçekleşir. Aşık olur.

"Ah, evet, pekala bir iltifattı. Bana beni arzuladığını söyledin,sonra da üzerime kustun."
Kahkaha attı. "Gerçekten çok üzgünüm Grace."
"Ah git kafanı bir kovanın içine sok."

Rebecca mı? Ah, seni ilk gördüğümdee anlamıştım ne halt olduğunu! Rebecca meğerse çete ile çalışıyormuş. Çete için kızların yanına sızmış ve tanığın kim olduğunu öğrenmeye çalışıyormuş.    Hain! -_-

"Jessica'yı mı kastediyorsun?"
"O kadar belli mi ediyorum?"
"Hayır ama o ediyor...Sana hep seni vurmayı düşünüyormuş gibi bakıyor.
Cole sırıttı. "Aşk böyle bir şey."
"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun.Seninle tanışan herkes seni vurmak istiyor."
"Evleneceğiz."
"Kabul etti mi?
"Hayır."
Daniel kahkaha attı. "O halde seninle evleneceğini nereden biliyorsun?"
"Zorunlu evlilik diye bir şey duydun mu hiç?"
"Hayır ama içimde kaçırmak istemediğime dair bir his var."
"Güzel," dedi Cole. "Çünkü katılımın gerekecek."
"Neden?"
"Av tüfeğini kim tutacak sanıyorsun?" İkisi de kahkaha attı.

Peki ya tanık kim? İşte burada ağzımı kapatırım. Kitabı okuyun diyorum sadece. Öyle güzel bir kitap ki. ^^ Ha baştan söyleyeyim sırayla okuyun yoksa benim gibi olur sonunuz. :D :D

Vee mutlu son... Clayborne ailesi bir araya gelir... Adam, Douglas, Cole, Travis ve Rose Mary... :)


Başka bir yazımda görüşmek üzeree. Hoşçakalıın. :) ;) 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder