24 Temmuz 2014 Perşembe

Grey Alarmı!





Fragman yayınlandı! Ve sanırım benim kalbim durabilir. O neydi öyle yahu? o.O Normalde bu tarz kitaplardan hiç hoşlanmam ama Grey'i okuduktan sonra bu serinin tutkunu oldum. ;)
İtiraf ediyorum başlarda Jamie'nin Grey rolüne uymayacağını söylemiştim kendi kendime. Ama o fragmanı gördükten sonra ağzımı açmam!..  Mü-kem-mel uymuş. Tam kafamdaki Grey. Bakışı,duruşu... Beni benden aldı. :)
Ama üzülerek söylüyorum ki Dakota Ana rolüne tam olmamış. Evet fiziği güzel, iyi oynuyor, ama ne bileyim. Bir şeyler eksik sanki. Kitaptaki Anastasia'yı Dakota'da canlandıramıyorum. İnşallah ben yanılırım! İnşallah. :D 
Ama asıl her şey film gelince belli olacak. Belki gerçekten Dakota en iyi seçimdir. Bilemedim. Artık her şey filme kaldı. ;) İzleyip göreceğiz. ;)
Laters, baby! ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder